Wednesday, January 05, 2011

HADIAH IDAMAN BUAT SUAMI TERSAYANG

Bulan lepas, 'sepupu baru' aku datang rumah mama. Dia introduce kan satu gadget yang amat menarik hati aku dan aku rasa sangat sesuai dijadikan hadiah buat en abu. Tak kisah la hadiah besday atau anniversary. Tapi birthday dia bulan lepas, anniversary la kot.

En abu merupakan seorang perokok tegar. Aku cuba untuk hentikan dia dari merokok tapi usaha aku sia-sia. Aku suruh en abu cuba pil Niquitin. Dengan selamba dia jawab:

"Kalau nak berenti, tak payah makan ubat pun boleh berenti..."

So, terdiam la aku seketika. Aku rasa dengan hadiah idaman aku nih dapat membuatkan dia perlahan2 berhenti merokok. Korang nak tau tak apa hadiahnya?

Tadaaaa.......

Gambar dari goole

Ya, memang rupa fizikalnya seperti rokok biasa tapi nih rokok elektronik atau lagi sedap bunyinya, e-cigarettes. Rokok yang pakai bateri yang boleh dicaj seperti henfon. Brand rokok elektronik nih ialah Smoker Haven. Barangan dari US dan ada warranty setahun.

Smoker Haven E-Cigarette ini TIDAK mempunyai kesan sampingan seperti rokok biasa kerana ianya berfungsi hanya seperti anda menghisap shisha. Mempunyai pelbagai perisa seperti Dunhill, Marlboro, Menthol,Coffee, Benson, Tobacco, Perisa Shisha (Strawberry, Vanilla, Chocolate)

Kebaikan Smoker Haven:

1. Tidak memberi kesan sampingan seperti rokok biasa.

2. Tidak akan dikesan oleh smoke detector.

3. Boleh digunakan dalam bilik atau kereta yang tertutup atau berhawa dingin.

4. Tidak membahayakan orang2 di sekeliling anda kerana asap yang dihasilkan adalah wap air.

5. Mengurangkan kos kerana sekali beli, boleh diguna berkali2.

Yang penting, e-cigarette nih tidak membahayakan kesihatan dan amat menjimatkn wang.

Kepada isteri2 kepada perokok tegar, jom kita pakat beli Smoker Haven nih dan hadiahkan kepada suami yang tersayang supaya dia, kita dan keluarga kita hidup dalam udara yang nyaman dan menyegarkan.

Klik sini untuk info penuh tentang Smoker Haven.


10 comments:

  1. hubby saya x merokok tapi seronok jugak baca tentang smoker heaven nih, menambah ilmu.
    Tapikan semalam ada blog wat entry..(x ingat ler blog saper)..ada yg kata e-cigar ni bahaya jugak sebab. Kerajaan US pun tgh wat kajian semula..huhu

    ReplyDelete
  2. uiks baru tahu ada smoker heaven nie hehehe...

    ReplyDelete
  3. hari ni baru tau ada mende alah ni, kena cubalah. en. abah pun sakan gak kalo hisap rokok, dah tak larat nak larang, dah berbuih pun mulut ni

    ReplyDelete
  4. semoga hadiah ni boleh buat si suami terus melupakan rokok yg biasa..

    ReplyDelete
  5. @BIONIC WOMEN

    best lah suami awak tak meroko... bahaya ke e-cigar nih? tapi kazen saya kata ada approve dari KKM...hmmmm nak kena cek btol2 dulu nih sblom beli...

    ReplyDelete
  6. @Hezesuze

    tu lah akak, ros pun baru tau time kazen dtg umah aritu...sblom tu tatau gak...zero...

    ReplyDelete
  7. @MAMASYAZA

    sama la dgn en abu nih... kita syg kat dia, kesian kat bdn dia... hmmm beli lah kak suzi... lebih kurang RM300 ja satu set...

    ReplyDelete
  8. @Hanis Azla

    itulah niat yang sebenarnya... amin...

    ReplyDelete
  9. ok x e-cigarette ni?

    suami sy perokok tegar..xlarat nk nasihat da..huhu

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:02 AM

    Simply desire to say your article is as astounding.
    The clarity in your post is simply nice and i can assume you're an expert on this subject. Well with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the enjoyable work.
    My weblog - free iphone

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails