Thursday, January 06, 2011

HARI KELUARGA T-UTARA & MY NEW WATERMARK

Gambar2 kami sekeluarga di Tasik melati sabtu lepas (1 Jan 2011). Attend Hari Keluarga T-Utara (Toyota Utara) yang pertama.

Wajib bergambar di "TASIK MELATI". Pose wajib ayra, buat 'peace'.

Ayra gayat bila jalan atas jambatan2 kat situ. Jalan ja asyik dok tengok bawah coz ada lubang2 nampak air tasik. Agaknya dia risau takut jatuh.

Ayra n abah. Abah rilek ja, ayra yang over senyum.

Ayra n ibu. Sesama pose senget. Ishhh, bulatnya pipi aku.

Hehehe, actually entri nih intro tentang Hari Keluarga T-Utara aritu, gambar2 selebihnya nanti aku letak coz nak kena kutip2 dulu. Sendiri tak pegang kamera aritu, kena carik2 kat pembawak2 kamera.

Lagi satu entri nih nak intro watermark baru aku yang dibuat oleh nadia. Nampak dak? Wajib ada pink dan roses. TQ nadia, akak suka...

4 comments:

  1. cantik watermark itu...kaler pink lagik hehe

    ReplyDelete
  2. ayra kiut!
    pandai bergaya

    ReplyDelete
  3. @Hezesuze

    kaler pink itu wajib... thanx to nadia...

    ReplyDelete
  4. @Nana

    ayra je pandai...tapi ibu dia tak pandai...tak mcm nana n damia...2-2 pandai posing...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails