Wednesday, May 19, 2010

MY WISH GIVEAWAY - 503020

Kali nih nak join giveaway by narizan.blogspot.com. Klik banner kat atas tu kalau korang nak join ye.

Giveaway nih ditambahserikan dgn 2x hadiah misteri sponsored by:

Untuk RM20, aku nak crochet hat nih untuk anak dara aku nan sorang tu. Mesti comel kalau dia pakai. Plus dah lama aku dok aim nak beli. Kalau bleh dpt free lagi best.

Bleh tengok kat sini.

Kalau menang RM30, aku nak stripes dress nih untuk ayra jugak. Semuanya untuk dia. Untuk aku takdak apa pun takpa.

Bleh tengok kat sini.

Kalau RM50 plak aku nak dress smoking merah nih utk ayra. Harga dia less than RM50 tapi tak kisah la.
Bleh tengok kat sini.


2 comments:

  1. salam ziarah dear,

    comel baju smoking tu, my Diha pun ade gaun smoking jgk..hehe. good luck ya!

    ReplyDelete
  2. @unlisted_one

    tima kasih sudi jenguk sini... baju smoking mmg cantik n mahal jugak... TQ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails