Tuesday, May 04, 2010

HAPPY 2ND BIRTHDAY AYRA!

4 Mei 2008, tanggal jam 12.54 tengahari lahirlah seorang puteri yang bakal menghiasi hidup sepasang suami isteri. Dan hari ini, si puteri itu genap berusia 2 tahun.

Sempena ulangtahun ayra yang kedua, ibu n abah nak buat sedikit pesanan istimewa....

"Selamat hari lahir yang ke-2, sayang. Ibu dan abah doakan semoga ayra akan sentiasa dimurahkan rezeki, sentiasa dilindungi oleh Allah swt. Sesungguhnya, ibu dan abah amat sayangkan ayra. Ingatlah sayang, 9 bulan ibu mengandungkan ayra. Ke sana-sini membawa ayra di dalam perut ibu. Dan dari hari pertama dilahirkan, ibu berikan susu ibu dan alhamdulillah, rezeki ayra murah sebab ibu mampu susukan ayra sehingga sekarang.

Ayra sayang...Jika ibu dan abah marah, itu tandanya kami terlalu sayangkan ayra. Kami mahukan yang terbaik untuk ayra walaupun kami tak mampu sediakan kemewahan untuk ayra.

Ayra, ibu nak ayra jadi contoh teladan yang baik untuk bakal adik-adik ayra nanti. Semoga mereka semua akan menjadikan ayra sebagai idola.

Akhir kata, Selamat Hari Lahir yang ke-2, sayang... "

pssst: di kala aku menaip entri nih, airmata aku menitis... dah besar anak dara aku nih...

15 comments:

  1. happy birthday ayra..

    ReplyDelete
  2. happy birthday, dear!
    semoga membesar, jadi anak yg membanggakan ayah & ibumu, ok?
    meh dekat, aunty nk cium skit.. mmmuuuaahhh...!!!

    ReplyDelete
  3. happy birthday ayra.semoga menjadi anak yg solehah, berjaya di dunia & akhirat !

    ReplyDelete
  4. wah dah 2 tahun, happy birthday ayra

    ReplyDelete
  5. happy birthday ayra!
    **moga jadi anak ibu n abah yg solehah ye...

    ReplyDelete
  6. heppy bday yg ke 2 ayra..samelak tarikh 4hb tu dgn maryam yg masuk 5 bulan arini =)

    ReplyDelete
  7. tima kasih aunty2 semua... arini ibu ayra bz sket...dok prepare menu utk family birthday party mlm nih... ayra sayang aunty2 semua...

    ReplyDelete
  8. acik_wan5:13 PM

    happy birthday sayang..ayra..dah besar ye..kejap je..acik wan belum dpt jumpa lagi..moga jd anak yg solehah dan dimurahkan rezeki ..aminn

    ReplyDelete
  9. happy birthday ayra sayang..
    lebey kurang baya damia je kan tp nampak ayra lagi besar kan

    ReplyDelete
  10. acik wan: tima kasih... tu lah kan, kita x dpt jumpa lagik... ayra pun x jumpa lagi dgn kak batrisyia dan adik qaisara... insyaalah ada rezeki, kita jumpa nanti...

    ReplyDelete
  11. nana: tq 4 the wish... ayra nih tinggi orgnya... mcm ibu n abah dia...

    ReplyDelete
  12. hepi besday ayra...moga jadi anak yg solehah..Amin

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails