Monday, May 31, 2010

JUMPA EJAN@MAMALYNA

Bila cuti sekolah pasti sinonim dengan cuti. La nih tak tunggu cuti panjang pun dah ada orang buat kenduri. Macam aku, ari sabtu lepas ja ada 2 kenduri di 2 buah negeri yang berbeza. 1 di kedah, 1 di perlis. Hehehe, macam la jauh sangat, tak sampai sejam pun perjalanan.

Tapi kenduri yang aku attend di kedah ari sabtu lepas lain sket. Sebab kenduri tu adalah kenduri adik ipar MamaLyna. Dia jemput aku sekeluarga sambil2 kami boleh jumpa2, kenai2. Sebenarnya, husband MamaLyna tu classmate aku masa di Poli. Masa wedding depa aritu pun aku pi tapi time aku tatau pun yang MamaLyna nih jugak blogger. Dan dia pun tak perasan aku time tu, maklumlah orang jadi raja sehari memang dah tak perasan apa dah.

Nih la pengantinnya aka adik ipar MamaLyna.

Nih la dia, MamaLyna dan si comel Lyna. Sori ejan, gambaq nih ja yg ada. Digicam tu slow sket. Kalau nak candid, selalu tak jadi.

Nih plak cik Lyna kita. Memula aku nak ambik gambaq budak berdua nih (Lyna n Ayra) sebab time tu aku suh ayra hug lina. tapi memandangkan digicam aku tu dah pening, takdan nak capture saat tu. Dan hasilnya, gambaq Lyna sorang dan nampak sket kepala ayra.

Last but not least harus ada gambaq kami berdua tambah dua orang budak2 comey tu. First ayat Ejan aka MamaLyna cakap bila nampak aku "tingginya....". So, bila tengok gambaq, korang imagine la tinggi mana aku nih ye. Sila abaikan muka yg berminyak itu.

pssst: Tenkiu ejan sebab jemput kami sekeluarga. Dapat jugak kita jumpa kan. nanti jemput mai rumah kami pulak.

12 comments:

  1. hahahaha..kak ros memang la tinggi.Jgn la lawan bab tu..memang kalah la.Akka tak sempat gi pun..Haffiz duk kalut org pi cuci kg.

    ReplyDelete
  2. @mela

    hehehe...

    kak ros tak call akka pun tanya nak pi ka dak sebab aritu kami ada 2 kenduri... kot takdan jugak... tapi alhamdulillah, bleh jugak jumpa ejan...

    ReplyDelete
  3. kwn2 blogger ibu ayraa.. imagine plak bila ibu ayraa jumpa ibu najlaa.. aharks...

    ReplyDelete
  4. ros tinggi mcm model lah ;)

    ReplyDelete
  5. @mama_umar_maryam

    hihihi, model kena reject ye la kot...

    ReplyDelete
  6. amboi, tingginya aunty rose kita ni

    ReplyDelete
  7. @MAMASYAZA

    kak suzi... nak tau ros nih tinggi mana, tanya rusna... dia kan penah jumpa ros.... rendah sket ja kot dari husband dia... ke sama tinggi...

    ReplyDelete
  8. wah mamalyna makin glamer...disnap gambo ala2 paparazi....caya la eijan...ala2 artis dah hang....di candid2..

    ReplyDelete
  9. huhu, k.long mmg tinggi... haha...

    ReplyDelete
  10. @AshAnas

    nak buat mcm mana...baka keturunan semua tinggi2...tapi nana tak tinggi mcm kak long kan? nan ikut mama, kak long ikut papa...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails