Wednesday, May 26, 2010

CONTEST KASIHNYA ATUK

Presenting:

Brought to you by:

http://hatiberbunga.blogspot.com/

Gambaq nih diambik di Airport Sultan Abdul Halim, Kepala Batas masa kitorang gi antar maktok aku merangkap tok nek ayra nak ke Melaka tapi dia turun di KLIA. Memula tok ayah ayra yang jugak papa aku dukung maklong arissa (panggilan ayra utk dia sebab arissa tu sepupu aku, yang berdress jeans tu). Pastu ayra nampak trus jerit suh tok ayah dukung dia pulak, jeles la tu. Dia mmg tak boleh 'hakmilik dia' (ibu, abah, mama tok dan tok ayah) dukung orang lain. Papa pun ikutkan je la cucu sulung dia dan didukungnya ayra n arissa. Kebetulan masa tu aku tengah pegang digicam, papa kata meh farysh (anak adik aku), tok ayah dukung. Dan cepat2 aku ambik saat-saat berharga tu. Tok ayah (papa aku) mmg suka melayan cucu-cucu dia.

Nak join? Klik sini.

12 comments:

  1. salam kenal ibu ayra,

    tersenyum sendiri nengok gambar nih...hehehe..
    good luck..

    ReplyDelete
  2. salam ziarah, anak2 yg comel....

    ReplyDelete
  3. wah!! cucu tok ayah.. hehe

    hm.. bru pasan, besday ayra sm ngan besday masz la.. haha

    ReplyDelete
  4. wah...kasih atuk betul ni.Pasni bertambah cucu..cam mana nak pegang tu?Nasibla atuk masih kuat dan sihat..kalu tak..penat nak dukung semua.

    ReplyDelete
  5. @ummi sofiyyah

    salam kenal ummi... ros pun tak sangka papa ros nak tudng 3-3 sekali serentak...TQ dear...

    ReplyDelete
  6. @HAMSINI

    alhamdulillah... kurniaan Ilahi...

    ReplyDelete
  7. @maszmadi

    sama besday dgn ayra ekk? hepi belated burzday masz...

    ReplyDelete
  8. @mela

    kalau tambah, kena dok atas belakang la plak... papa mmg suka melayan cucu-cucu dia...

    ReplyDelete
  9. hehehe..cool je papa ros dukung 3 cucu sklaigus...

    ReplyDelete
  10. @Izan Ishak

    hehehe, 5 saat je tu...pastu 3-3 kena turun... berat wooo, kalau sorang dah 10kg...3x10kg=30kg...jenuh gak tu...

    ReplyDelete
  11. hik!hik!hik!
    tu baru 3 cucu tu! klau bertambah lg nanti, cmner la ye? hehe...

    ok, dah terjah n dah lulus!
    good luck ye.. :)

    ReplyDelete
  12. @ann @ hatiberbunga

    hihihi, kalau bertmbh, jenuhla tok ayah nak dukung...

    ok ann....TQ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails