Tuesday, January 05, 2010

DAH BESAR


Ayra dah besaq. Makan dah takmau ibu suapkan, nak suap sendiri. Bila suap sendiri, almaklumlah kan. Yang masuk ke mulut sama banyak dengan yg bersepah. Tak kisah lah, janji ayra makan. Ibu dan abah sayang ayra sangat-sangat...

11 comments:

  1. ayra...ayra mmg cute!!
    dah pndai mkn sendiri ye...

    ReplyDelete
  2. makasih aunty izan... langsung takmo ibu suapkan dah..

    ReplyDelete
  3. sama la cam si kecik akak, bila akak nak suap, bukan main dia memberontak, nak suap seniri, tp asyik tumpah ja...geram kengkadang tu

    ReplyDelete
  4. tu lah kak suzi, kdg2 dia saja 'kelepiaq' tgn yg penuh nasi, pastu berteraboq la nasi2 tu... kdg2 jadi singa jugak kita nih...

    ReplyDelete
  5. nih cam kakak arissa lah..mmg ms age nih dah takmo bersuap..tp kkdg rindu gak nak suap depa..tuh yg weken sure 1 meal kite suap gak..hehe

    ReplyDelete
  6. hmmm, nanti bila diorg dah besar, mesti teringat masa diorang kecik2 baby gitu kan.... we just want do the best for them, kan...

    ReplyDelete
  7. rasanya aisy nnt jd cam akak ayra jugak..aisy start 4 bulan dah kalut nak pegang botol sendiri..ish tak tahu laaa 4 thn nanti mcm mana pulak peel dia..
    anyway,aunty suka rambut ayra :)

    ReplyDelete
  8. hahaha, kita tunggu dan lihat ja la... budak bijak adalah budak yg suka explore...

    nami, rambut ayra atas straight, bwh curly... halus plak tu... pakai sepit tak lekat...

    ReplyDelete
  9. wahh! cedapnya dia makan...x ajak makcik pun...?

    ReplyDelete
  10. khusyuk sgt, ibu yg depan mata pun dia x perasan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails