Wednesday, September 30, 2009

SALAM AIDILFITRI

Ini adalah sticky mode sehingga 30 September 2009, sila scroll ke bawah untuk entri terbaru...

Kepada semua followers dan pembaca2 blog Cerita-Ceriti Ibu Ayra, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Aku mintak maaf kalau ada salah dan silap, terkasar bahasa, tersalah bicara...
Kepada yang akan memandu untuk blk ke kg, sila la memandu dgn berhati-hati...

Kepada semua followers, sila ambik kad raya tu ye...

**Terima kasih aku ucapkan utk semua kwn2 yg bagi e-card...

9 comments:

  1. mamaD pun nk minta maaf jika ada tersalah taip kat umah ibu ayra ni...he2....semoga kita semua dilindungi...

    ReplyDelete
  2. cantiknyer kad raya nih...selamat hari raya jugak...raya ke berapa ada di jitra? kami raya ke2 baru sampai jitra.

    ReplyDelete
  3. salam ibu ayra...
    SELAMAT HARI RAYA BUAT IBU AYRA N FAMILI. MAAF ZAHIR DAN BATIN...
    semoga syawal kali ini lebih ceria n best sbb ayra dah makin bijak kan.

    **dah amik kad raya kat sini...nnti amik kad izan jugak ye!

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya wat ros sekeluarga....maaf kalau ada salah silap

    ReplyDelete
  5. mamaD: samalah kita,amin...

    min: raya pertama di SP, rumah maktok sebelah papa kak ros... raya ke-2 blk ke perlis...mgkin raya ke-4 atau ke- ke jitra semula...

    izan: salam, mudah2an mcm tu lah... ok nanti ros gi ambik...

    nana: same goes to u...

    ReplyDelete
  6. cantiknya kad raya...
    selamat hari raya juga dari iena sekeluarga..
    m.maaf klu ada kata2 yg menyakitkan hati yee...

    ReplyDelete
  7. iena: akak pun sama...mohon ampun dan maaf kalau ada salah kata, salah taip... 0-0 ya...kalau balik pumpong, bleh jumpa..

    ReplyDelete
  8. kaklong, salam aidilfitri... lama tak jengah blog kaklong, lama xjumpa walaupun berjiran... time kaklong kt jitra, km plk kt KL, pstu blk arau, pstu trus msk keje, xsempat jumpa lgsung2 kan... kami dh tinggal umah for 7 nights... org nk dtg beraya pun takut je kan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails