Thursday, September 10, 2009

AGAK-AGAK KAN....

Agak-agak korang kan, apa yg aku nak buat dengan bahan-bahan kat atas tu ekk...
Dah tentu-tentu untuk buat hidangan berbuka petang nih...
Bagi yang kurang pasti gambar apakah itu...
Yang ijau2 sebelah kiri tu adalah daun pandan (kecik2 pandan kat rumah aku, dah tanam pun dlm pasu)...
Yang kaler cekelat dlm mangkuk tu pulak adalah inti kepala...
So, any idea apa yg akan aku masak ptg nih??? *wink*

6 comments:

  1. tau!! ros nak buat ketayap kot!! rajin la dia nih!

    ReplyDelete
  2. hehe ketayap kot

    ReplyDelete
  3. riyuzi n nana: bijak, bijak...

    ReplyDelete
  4. baru nak teka kuih ketayap..hehehe

    ReplyDelete
  5. dila: hehehe, kapal terbang delay ekk?

    ReplyDelete
  6. ros..cana nak buat paprik tu?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails