Wednesday, September 02, 2009

5 HARI BERBUKA DAN SAHUR DI JITRA PT.2

Isnin (31 Ogos)
Arini berbuka di Jitra balik...
1. Asam pedas ikan terubuk
2. Cucur cempedak
Alahai, hilang ingatan pulak menu arini...
Ada lagi tapi aku btol2 tak ingat....

Selasa (1 Sept)
1. Rendang Ayam
2. Sambal tumis udang
2. Puding cocktail
3. Kek batik
4. Cucur udang+kuah kacang
5. Kuih-muih yg aku n en abu beli param, 1st time gi param tahun nih (roti john, kebab, popia basah).

So, sekian sahaja senarai menu2 berbuka aku sekeluarga untuk 5 hari yang lepas...

5 comments:

  1. hehe..menu aje ke?tpek la sikit2 gambo

    ReplyDelete
  2. sedap2 menunyer yer ros..hehe..k.su jugak berbuka mkn 1/2 jenis je juadah..heheh..air pun kdg2 3 in 1 nyer je..heheheh...gara2 husband kena kontrol mkn kan..so, me as well la..mkn bihun goreng n roti john je..sometimes nak masak pun tak semangat sbb tade sape nak mkn..hehehe

    ReplyDelete
  3. nana: sori nana, takde gambaor langsung...

    kak sue: alhamdulillah, rezeki bulan posa kak sue...naper abg shafie kena control mkn?

    ReplyDelete
  4. amboii bestnya kaklong makan kat umah makyah..nami tak balik pun,tunggu balik raya lah..jauh journey,berjam jam baru sampai..kesian kat aisy..balik naik flight takut..ramai org kat airport n dlm flight itself..H1N1..

    ReplyDelete
  5. nami: tu la, kami dok dekat, bleh la balik... kalau k.long dok jauh mcm nami pun mesti susah gak nak blk...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails