Wednesday, December 15, 2010

PAPA'S 58TH BURFDAY SMALL CELEBRATION

11 Dis 2010, genap usia papa ku merangkap tok ayah ayra 58 tahun. Dan bermula dari tarikh tu jugak papa akan bercuti terus dari bekerja atau senang cakap, berpencen. Kami adik-beradik mulanya takdak plan apa2 pun nak celebrate birthday papa nih. Tetiba aku teringat, alang2 papa & mama nak mai ambik aku n ayra pi 2 buah kenduri di kangar nih, better aku plan buat 'celebration mengejut secara kecil2an" dengan adik aku. Aku gi kenduri dgn papa n mama sebab en abu takde, dia gi join autoshow di Dewan Wawasan Jitra. (tahniah abg, sebab dapat no.2 kategori kereta ekstrem).

Aku call abg ngah suh dia beli kek. Dan aku terus buat puding roti dan fruit cocktail. Menu utama aku ingat nak gi beli laksa Kola Perlis dengan 'birthday boy' on the way balik rumah lepas balik dari kenduri. Tapi tak jadi gi beli sebab kami rushing nak balik rumah coz waktu asar dah nak abih dan masing2 blom solat lagik.

So, jadilah 'celebration mengejut kecil2an' dengan menu yang tak semenggah. Last minit plan punya pasal. Pisau dah siap di atas kek sebab anak dara aku dah siap nak test potong kek 'abeday to yu" tu.
'Birthday boy' dan gelfren beliau merangkap mama aku.

Dan si pengacau yang sibuk nak jugak potong kek 'abeday tu yu'.

4 comments:

  1. happy besday tok ayah...
    ayra yang tak sabaq nak potong kek tue, hehhehe...

    pehni papa jadi YB ler kan.. Yang Bersara, huhuhu

    ReplyDelete
  2. hepi buffday to tok ayah

    ReplyDelete
  3. @::Mamalyna::

    TQ ejan...a'ah ayra yg rasmi dulu comotkan kek tu... tu yg tok ayah bagi can dia potong jugak...hahaha Yang Bersara...btol3x....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails