Saturday, December 04, 2010

DAPUR IBU AYRA

Beberapa bulan lepas, aku ada organize satu Lucky Draw. Kalau yang join tu mesti korang ingat kan? Kalau tak ingat, korang bleh klik sini. LD aku tak ramai sangat join, almaklumlah aku sekadar blogger picisan. Kat sini korang bleh tengok berapa orang yang join. Kalau korang nak tau sapa yang menang, korang bleh la klik kat sini plak. Sori, main klik-klik plak kan? Sesekali, exercise sket tangan tu.

Oklah, berbalik pada tajuk entri aku. Time aku buat LD tu, aku buat syarat yang sapa nak join kena bagi komen pasal blog aku nih. Ok ke tak? Apa yang patut aku tambah, apa yang kurang. So, ada beberapa komen yang aku rasa sesuai aku applykan kat blog aku nih. Salah satu yang aku dah buat adalah komen dari Ain nih.

Maka terhasil lah blog Cerita-Ceriti Contest Ibu Ayra. Mungkin dah ada yang perasan dan mungkin jugak ada yang tak perasan. Senang sket bila asingkan blog utama dengan blog contest, takdak la serabut sangat blog utama nih. Kalau tak, asyik penuh entri contest ja.

Dan lagi satu komen yang baru aku applykan kat blog nih adalah "DAPUR IBU AYRA". Apa tu? Actually, aku rasa komen MamaLyna nih sangat bersesuaian dengan hobi aku yang lagi satu tu, memasak.


So, sebab itulah wujudnya DAPUR IBU AYRA. Satu ruangan di sidebar aku yang aku letakkan link masakkan2 yang aku penah buat. Takde la banyak mana tapi akan sentiasa bertambah dari masa ke semasa. Aku harap DAPUR IBU AYRA nih dapat menyenangkan korang sebab aku susun by alphabetical order. So, selamat mencuba resipi2 simple aku tu.

Terima kasih untuk semua peserta LD aku aritu an terima kasih untuk semua komen2 korang. Aku amat hargai jasa baik korang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails