Monday, December 20, 2010

CENDERAHATI DARI PENGHANTAR MISTERI

Tadi dapat satu parcel. Aku belek2 envelope, takdak pun nama pengirim. Tengok cop setem dari Shah Alam. Aku pun buka tengok apa isi dalam parcel tu. Takde sebarang note/kad/pesanan. yang ada sekeping stiker kereta macam dalam gambar kat bawah tu. Aku dapat yang paling atas dari ketiga2 design tu.

Aku pikir sah2 nih hadiah GA/contest yang aku menang. Cuma aku tak pasti yang mana satu sebab kalau ikutkan kiraan aku, masih ada 3 contest/GA yang aku menang tapi hadiah tak sampai lagi. Then, aku decide untuk jenguk ke3-3 blog penganjur contest/GA yang aku dah menang tu. Rupanya stiker kereta comel tu dihantar oleh Keyphochee. Stiker kereta tu rupanya cenderahati yang aku dapat sebab join GA dia yang nih (klik sini kalau korang nak yang mana satu). GA Keyphochee nih best sebab semua peserta dapat hadiah. Tima kasih byk ya. Japgi nak gi join contest kat blog Keyphochee yang tengah berlangsung sekarang. Jom join sebab semua jugak akan dapat cenderahati.

6 comments:

  1. heheh..me pun dapat :)

    ReplyDelete
  2. @Huda

    rezeki jgn ditolak...

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:43 PM

    dapat juga heee

    ReplyDelete
  4. yo kak rose, lama xonline

    ReplyDelete
  5. @Nana

    org bagi, ambik dengan hati terbuka...rezeki, rezeki...

    ReplyDelete
  6. @cheedah

    yo my fren...ari-ari aku online waktu ptg kecuali wiken... cuma tak jumpa hang kot...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails