Thursday, August 21, 2014

SANDALS SESUAI UNTUK KE PEJABAT


Gambar sekadar hiasan

Wanita yang bekerjaya atau ‘career woman’ macam ros, penampilan yang menarik dan berketrampilan sangatlah penting. Lebih-lebih lagi bagi mereka yang kerap menghadiri mesyuarat bersama pelanggan. Selain penampilan yang menarik, keyakinan dan keselesaan yang optimum juga haruslah dipandang serius untuk menjamin kualiti kerja yang baik. So, kalau korang merupakan wanita bekerjaya yang sentiasa bergerak bebas dan aktif, pastikan korang pakai set pakaian yang selesa serta sepasang kasut yang bersesuaian.


Gambar sekadar hiasan

Bagi ros, berbaju kurung dan ber’wedges’ adalah sangat selesa dan sesuai dengan kerja yang ros buat sekarang. Adakalanya ros pakai jubah atau skirt labuh yang disesuaikan dengan blouse atau dress yang sederhana.

Selain wedges dan heels, sandals merupakan jenis kasut yang paling terbaik untuk ke pejabat terutama sekali bagi korang yang sentiasa bergerak aktif. Selain memberikan keselesaan yang terbaik untuk kaki korang, sandals juga boleh dipadankan dengan apa jua jenis pakaian.

Jom cuci mata tengok jenis-jenis sandals yang sesuai untuk dipakai ke pejabat;


Wow! Rambang mata. Banyak pilihan. Rasa macam nak semua kan. Yang penting, ringkas dan selesa. Kalau korang nak tengok lagi koleksi sandals yang menarik dengan harga berpatutan daripada jenama-jenama kasut terbaik, jom terjah laman web ZALORA Malaysia hari ini juga!


Get ready untuk alami pengalaman membeli-belah secara online yang terbaik kerana ZALORA menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma terus ke rumah korang serta perkhidmatan cash on delivery! 

2 comments:

Related Posts with Thumbnails