Tuesday, August 26, 2014

MOM'S TIME OUT @ASTRO709



Tiga Orang Ibu Mendapat Peluang Bercuti dalam Penerbitan Asli Pertama LIFETIME Asia, Mom’s Time Out 

LIFETIME (Saluran Astro 709) akan menayangkan siri realiti keluarga baharu Mom’s Time Out buat pertama kalinya pada 28 Ogos, yang menampilkan keluarga dari Singapura, Malaysia dan Filipina apabila mereka menjalani eksperimen sosial dengan menukar peranan mereka di rumah. Tiga orang ibu tersebut pergi bercuti selama 5 hari ke Vietnam bersama-sama, meninggalkan si bapa menguruskan anak-anak dan rumah tangga. Akan ditayangkan pada setiap hari Khamis jam 9 malam selama setengah jam, siri lima episod ini memaparkan peristiwa yang menarik dan kadangkala lucu apabila si bapa yang tidak biasa menjaga anak dan menguruskan rumah tangga terpaksa memikul tanggungjawab tersebut.  

Mom’s Time Out akan membawakan kepada penonton pengalaman skrin kedua interaktif menerusi perbincangan mingguan. Penonton boleh memuat turun aplikasi ScanAd pada peranti Apple dan Android mereka dan menyertai perbincangan keibubapaan yang memperkatakan pelbagai topik dari menguruskan tabiat sosial anak hingga mengendalikan anak yang mengamuk.

Meh kita tengok trailer Mom's Time Out ni;


 #MomsTimeOut


Mom’s Time Out menggalakkan tema kekeluargaan, iaitu fokus utama dalam budaya Asia, dan  telah menarik perhatian jenama-jenama seperti Angsana Lăng Cô, Central VietnamKidZania Kuala Lumpur, SANRIO HELLO KITTY TOWN dan The Little Big Club untuk menjadi sebahagian daripada siri ini.

“Kami ingin menerokai idea bahawa menjadi seorang ibu adalah soal sikap dan bukannya sekadar hubungan biologi, jadi kami mengujinya ke atas tiga orang bapa dari Malaysia, Singapura dan Filipina. Ia merupakan tema yang menyeronokkan dan menarik untuk kami jadikan sebagai penerbitan asli pertama kami untuk LIFETIME,” kata Chris Humphrey, Pengarah, Penerbitan A+E Networks Asia.

Meh ros kenalkan keluarga yang terlibat dalam siri Mom's Time Out nih.

1. Keluarga Baileys

2. Keluarga Jason

3. Keluarga Pangs


Para bapa berusaha untuk menjadi ibu di kala isteri2 mereka pergi bercuti. Macam2 gelagat dan aksi menarik akan korang tengok dalam siri ni.


Kena shopping barang dapur.



Kena kemas rumah.



kena bagi anak makan.

“Kami berbesar hati menjadi tuan rumah kepada ibu-ibu dalam siri Mom’s Time Out yang selama ini telah bekerja keras menguruskan rumah tangga. Dengan pemandangan indah Laut Timur dan gunung-ganang yang memukau, resort percutian tropika Angsana Lăng Cô yang anggun, kontemporari dan penuh keseronokan menawarkan pelbagai pilihan aktiviti dan  bersantai. Kami yakin bahawa ibu-ibu ini akan menghargai waktu percutian mereka di Angsana Lăng Cô dan benar-benar seronok menerokai Vietnam Tengah,” kata Jacqueline Kennedy, Pengarah Kawasan bahagian Jualan dan Pemasaran bagi Angsana Lăng Cô, Central Vietnam.

Themed Attractions and Resorts, yang mengendalikan taman tema terkenal KidZania Kuala Lumpur, SANRIO HELLO KITTY TOWN, dan The Little Big Club, berbangga menyediakan destinasi pendidikan dan rekreasi untuk keluarga siri Mom’s Time Out. “Destinasi yang menawarkan sesuatu yang relevan dan berguna kepada ibu bapa dan anak-anak sememangnya mengeratkan talian kekeluargaan. Taman-taman tema kami berbuat demikian dengan membolehkan ahli keluarga meluangkan masa berkualiti untuk bermain bersama,” kata Philip Whittaker, Ketua Pegawai Pemasaran, Themed Attractions and Resorts.

Ikuti pengembaraan keluarga yang lucu ini dalam Mom’s Time Out pada bulan Ogos ini di saluran LIFETIME. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.lifetimeasia.com/MomsTimeOut.

#MomsTimeOut

LIFETIME™ ditayangkan di Astro Saluran 709, Pek Variasi.

Jangan lupa! Siri ini bermula pada :

Selasa, 28 Ogos 2014
Saluran Astro 709

Dan jangan lupa download ScanAd app di Appe Iphone/Ipad dan Android korang untuk menyertai contest dan memberi peluang untuk memenangis percutian 3D2N di Angsana Lang Co, Central Vietnam. Korang juga boleh berkongsi pendapat/idea dengan ibubapa lain yang melayari aplikasi tersebut.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails