Wednesday, August 20, 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE | BUKAN SEKADAR KALSIUM

Ostematrix Shaklee merupakan sumber kalsium magnesium yang lengkap dengan vitamin D. 4 biji ostematrix sehari membekalkan 100% nilai harian kalsium dan vitamin D bersamaan dengan 250mg kalsium dan 100IU vitamin D. Ostematrix tiada perasa, pemanis dan  pewarna tiruan serta tiada bahan pengawet.
 
 
 
Kalsium sahaja tidak mencukupi.
 
Pengambilan kalsium secara konsisten sepanjang hayat dan diet yang seimbang serta senaman yang teratur berupaya mengurangkan risiko osteoporosis. 

Kalsium diperlukan dalam proses pembinaan tulang-temulang yang kuat dan sihat. Kalsium akan lebih kuat dan lebih seimbang jika digabungkan bersama mortar. Mortar mengandungi vitamin D, magnesium, boron, zink, tembaga dan mangan.
 
Dengan gabungan nutrisi ini, kalsium mendapat sokongan yang diperlukan untuk membina tulang yang kuat ketika anda muda serta meminimumkan pereputan tulang ketika anda tua.
 
 
 
Ostematrix Shaklee sangat digalakkan buat mereka yang tidak gemar meminum susu atau alergik pada badam/kekacang bagi menggantikan sumber kalsium.
Anda patut memcuba ostematrix, jika;

1.  mudah stress, mudah kejang, ada masalah water retention dan sembelit pastikan anda memberi peluang diri anda mencuba ostematrix.

2. bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!

3. ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.
 
4.  ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik dan kalsium akan disalurkan kepada bayi melalui susu badan.

5. seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang (osteoporosis)

6. mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!

Ostematrix sangat membantu mereka yang;
 
1. yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2.

2. Sakit kepala yang teruk dan berhari2.

3. mempunyai masalah pecah2 di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki.

4. sedang menjalani fisioterapi.

5. mempunyai masalah kekangan pengambilan bahan2 tenusu seperti susu.
 
6. mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.

 7. mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.

8. mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.
 
 
Di antara testimoni mereka yang berpuas hati dengan Ostematrix Shaklee:
 


 
 
Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM75 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.
REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI;
 
ROS
019-574 9154
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD di seluruh negeri Perlis, Utara Kedah dan sekitar boleh hubungi ros untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan produk hebat ini. 
Ros akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia :-)
 
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EKSKLUSIF dengan setiap pembelian khas untuk anda!
 
* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails