Monday, February 01, 2010

TIDO TAK LENA, MANDI TAK BASAH + ASSISTANT IBU

Sekarang nih mandi tak basah...
Tidoq tak lena...
Nak study pun tak masuk dalam kelapa otak...
Nervous menanti 3/2...
Nak tawakal je tapi takut blur plak nanti....
Adoiiiii...... Astaghfirullah hal a'zim....

Rileks, tenangkan diri...
Layan dulu gambar2 cik kecik yang khusyuk dok menyapu porch rumah....
Langsung tak pandang kamera tu...

La nih tak bleh tengok penyapu...
Kalau nampak ja...."pu....pu.....pah"
"penyapu....penyapu....sampah"....
Comel ja....
Lega sket rasa di hati....
Fuhhhhhhhh........

5 comments:

  1. hehe rajin ayra sama mcm damia nmpk ada sampah skit dia g amik penyapu & penyodok

    ReplyDelete
  2. budak pempuan, mcm tulah gayanya...

    ReplyDelete
  3. hmm,hehe.kak ros..pasni ayra pun rajin ke dapur mcm ibunye la.menyapu pun dah ade bakat neh,senang ibu ayra nnti ade assistant.hehe

    ReplyDelete
  4. ayra dah pndai tolong ibu...*yay*

    ReplyDelete
  5. diyana: hehehe, mintak2 gitu lah... skrg nih toys dia pun dikemas sendiri... senang keja ibu...

    izan: anak perempuan....harus tolong ibu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails