Monday, February 22, 2010

MAKNGAH BABY

Jangan salah faham ya, nih bukan baby baru aku...

Arianna Balqis, anak maksu aku yang kedua...
Lahir pada 21 Feb 2010, pukul 3.30 pagi....
Tempat bersalin, Pusat Bersalin Zainol & Ram di Sg. Petani...
Petang kemarin aku sekeluarga + mama + nana pi melawat maksu n arianna...

Nih plak gambar arianna dgn mamanya...
Time nih arianna baru berusia tak sampai 12 jam...

Nana, ayra dan baby arianna...
Korang nak tau tak pasai apa aku letak title entri nih 'makngah baby'?
Sebabnya baby arianna nih adalah mak sedara ayra sebab dia anak nenek saudara ayra...
So, pasnih ayra akan panggil baby arianna nih, makngah...
Kakak kepada arianna nih, Arissa Humaira sebaya dengan ayra...
Dan ayra panggil arissa, maklong arissa...
DOB ayra 4 mei 2008 dan maklong arissa pulak 5 mei 2008, beza sehari saja...

Maksu nih adalah adik bongsu papa daripada 8 beradik, baru 32 tahun...
Dia kawen 4 tahun baru dapat anak yang pertama...
Sebab tu 1st n 2nd baby dia lahir dekat-dekat...
Nih lagi wajah2 Arianna Balqis...

Last but not least, gambar tuan punya blog dgn sepupu baru beliau....
Sila abaikan mukaku yang berminyak itu....

4 comments:

  1. cute nye bb...grm kan bb br lahir gini sedap je bau aih..tetiba rs mau bb lagik ehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe... nana, ros pun rasa mau bb lagik... ayra n damia pun dah besar...

    ReplyDelete
  3. sangat la comel baby arianna itu.
    rasa cm nk cium2 je! hik!hik!hik!

    ReplyDelete
  4. Ann, asyfraf dah besar...apa lagik... baby lagi la... bleh cium puas2...(rindu kan time baby anak2 kita)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails