Friday, March 18, 2011

UNTUK AYRA

Ahad lepas aku kembali ke rumah sendiri lepas 4 hari di wad dan lebih seminggu di rumah mama. Sblom balik rumah, aku ajak en abu singgah di Stadium Darulaman. Yang kebetulan pada ketika itu ada karnival anjuran kerajaan negeri.

Jalan punya jalan, akhirnya ada la 2-3 barang yang aku beli. tapi semuanya untuk anak dara nan sorang tu. Antaranya yang dibeli adalah kat bawah nih.

Backpack untuk letak barang2 ayra kalau nak gi jenjln. Dan 2 headband bling2 yang amat murah. RM3.50 je satu. Mananya tak rembat dua.

Bukan tu saja, ada lagi barang utk anak dara tu. Selipar disney princess dan jugak belon Upin & Ipin. Jugak satu colouring book yang cuma RM1.00. Murahkan? Semuanya untuk dia. Ibu n abah apa pun tak beli.

Yang betulnya, saja nak meluangkan masa sekeluarga lepas aku discaj. Sian kat ayra kena tinggal dengan mama tok time aku admitted aritu.

2 comments:

  1. wah tomeinyer backpack ayra tu.. ada stoberi lagik.. hikhik

    ReplyDelete
  2. @maszmadi

    hehehe, makaseh...pilihan abah ayra... yang pasti wajib kaler pink...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails