Friday, March 18, 2011

ATTENTION PESERTA 4TH ANNIVERSARY GIVEAWAY @CERITA-CERITI IBU AYRA

Terima kasih pada semua yang sudi join giveaway sempena Anniversary aku dan en abu yang ke-4. Terima kasih juga di atas doa2 kalian semua. Hanya Allah yang mampu membalas.

Mohon maaf di atas kelewatan perjalanan giveaway ini di atas sebab2 yang sangat2 aku tak dapat elakkan. Mungkin ramai yang dah tahu dan ramai jugak yang tak tahu yang aku baru discaj dari wad minggu lepas. Alhamdulillah kesihatan aku beransur pulih dan hampir pulih sepenuhnya. Cuma masih di bawah pemerhatian doktor.

Ok, buat semua peserta, korang check nama korang kat side bar sebelah kiri blog Cerita-Ceriti Contest Ibu Ayra. Ada tak nama korang?

Kalau takdak, sila informkan kepada aku selewat2nya 20 Mac 2011 (11.59mlm).

Harap Maklum.

5 comments:

  1. dh check !
    name nabila dh ada !
    mekacih akak :)

    ReplyDelete
  2. bile umum pemenang ??
    hehe.
    tak sabo' dah
    :)

    ReplyDelete
  3. @nurul nabila bt medan

    sama2 nabila...insyaallah kalau takde aral, minggu depan isnin atau selasa akak akn announce pemenang.... sabar ye...

    ReplyDelete
  4. huhu..tak sempat nak join.. dah edit2 dah sikit2 gambar yg rasa sesuai utk contest kak ros ni..siap lagu lagi..tp dah terpaksa berkampung kat ward..terus xboleh siapkan.

    ReplyDelete
  5. @ibu_Arifa

    la, ye ke... takpalah min, len kali kalau kak ros buat GA/contest join ye... nak buat camana, kesihatan dalila lagi penting...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails