Monday, March 21, 2011

PEMENANG ENTRI PALING MENYENTUH HATI AKU

Tamatlah sudah tempoh mengecheck penyertaan anda. Selepas ini sebarang surat-menyurat tidak akan di layan. Keputusan adalah muktamad.

Dengan ini aku nak umumkan pemenang bagi entri paling kreatif 4th Anniversary Giveaway @Certa-Ceriti Ibu Ayra.

Drum roll!!!!!!!

Pemenangnya ialah:

adyshariz

Tahniah diucapkan. Pertama kali baca entri beliau, dah menyentuh hati aku. Berkali2 baca pun tak jemu. Tahniah sekali lagi. Buat peserta lain, entri korang jugak menarik cuma aku entri adyshariz amat menyentuh hati aku.

Buat adyshariz, boleh tolong emailkan ros nombor akaun awak? Sebab ros nak bank in RM10 dan emailkan jugak address awak sebab ros nak poskan something kenangan yang boleh disimpan.

email: rosrusli@gmail.com

Tapi harap maaf, hadiah yang aku janjikan iaitu souvenir dari Hatyaii tak dapat aku tunaikan sebab aku sendiri tak dapat pegi ke Hattyaii aritu di atas sebab2 yang sangat2 tak dapat nak dielakkan.

Peserta yang lain jangan sedih, masih ada lagi satu kategori yang blom ada pemenang iaitu Kategori "lucky draw". Tunggu tau, insyaallah esok aku akan umumkan. Sabar ye... Mana tau korang adalah pemenangnya...

2 comments:

  1. tahniah kepada pemenang.. :)

    ReplyDelete
  2. @JaSSNaNi

    jangan lupa esok, mana tau awak plak yang menang....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails