Tuesday, November 16, 2010

HARI KELIMA AYRA DI WAD


Masih di wad. Setakat ni dah 7 botol air dimasukkan ke dalam badan ayra. Selera makan dia masih blom ada. Sebenarnya dia takut nak makan sebab tiap kali makan, dia akan muntah. Alhamdulillah demam dah xdak. Rasanya arini pun tak dapat discaj lagi. Maknanya beraya di hospital la tahun ni.

5 comments:

  1. Get well soon Ayra..speedy recovery for you dear..

    ReplyDelete
  2. tabahkan hati yea,jgn stress2 bagi masa pada ayra memang lepas baik demam agak sukar budak2 ni nk makan sbb dia belajar dr pengalaman pertama dia,kan dia muntahkan tu yang dia takut tuh..slow2 dulu cuba bagi dia buah2an yg disuka ke..maybe makanan yg xmeloyakan dia la.perut dia kan lama kosong so sbb tu bile makan perut dia menolak balik,cuba elakkan bg mnuman or mknn yg bersusu sbb ade laktosa biasanya akan menyebabkan lagik nk muntah..sy penah gak alaminya demam panas yg teruk n bile xmakan dtg gastrik lak asek muntah je..mmg amik masa gak nak dtg balik selera mkn tu

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh yea ayra.. *HUGS*

    ReplyDelete
  4. ala ciannye ayra kena raya kt wad. tp takpela nsb bukan raya posa hehe..

    cpt sembuh yer ayra :)
    try beli makanan yg dia suka la

    ReplyDelete
  5. cpt sembuh k ayra sayang..pasni antibodi bertmbh kuat k ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails