Friday, November 12, 2010

AYRA MASUK WAD


Dari isnin lepas ayra demam. Dah ambik ubat, dah abih pun ubat tu tapi demam x kebah jugak. Start semalam ayra muntah kalau batuk. Pukul 4 pagi tadi kami dah bawak ayra ke unit kecemasan HTF tapi ayra boleh balik lepas di bagi ubat. Hari ni ayra makin teruk, badan panas dan kerap muntah. Arini dia baring ja. Makan apa pun dia takmau. Sudahnya petang tadi kami bawak ayra ke unit kecemasan lagi dan terus ayra kena admit. Ibu harap ayra cepat sembuh.

11 comments:

  1. kesiannyer.. semoga Ayra cepat2 sembuh yer.. kesian tgk dia mcm tu..teringat dalila masuk wad dulu2.

    ReplyDelete
  2. kaklong, semoga ayra cepat sembuh. ape2, bgtau ek...

    ReplyDelete
  3. adui..sian nye ayra
    cpt baik ye sayang

    ReplyDelete
  4. huhu..ciannye ayra..musim skrg ni demam panas.aunty doakan ayra cpt sembuh ye

    ReplyDelete
  5. ayra dah ok ke kak rose?

    ReplyDelete
  6. sian ayra..moga cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  7. smoga aywa cepat sembuh...take care to ayra..rajin2 mkn ubat yer nanti cepat baik..

    musim kot kan skang ni ros..take care to both if u..

    ReplyDelete
  8. ala siannya klu anak2 sakit ni..moga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  9. siannya ayra...makcik doakan semoga cepat sembuh sayang...Sabar ye kak Ros...

    ReplyDelete
  10. semoga ayra cepat sembuh, bila tgk ja katil hospital, trus phobia, teringat masa sikecik masuk wad dulu

    ReplyDelete
  11. kak rose..update lah pasal ayra..nak tau ayra dah ok lom :( harap ayra ada selera makan n kembali sihat..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails