Wednesday, June 30, 2010

NEW STATIONARY UNTUK AYRA

Lama tak story pasal ayra kan? Budak kecik nih pantang jumpa pen dan kertas. Atau pensil warna dan buku. Kekadang meniarap atas karpet.

Kekadang di 'meja study' beliau. Magic board yg dipegang oleh ayra tu dan patah 4. Harap maklum. Dolphin pakai lipstipck tu pun dah selamat ke dalam tong sampah sebab pasir pemberat dia dah bocor keluar. Abah ayra risau, dia suh buangkan. Laptop bwh dolphin tu pulak dah jadi 'bisu' sebab dah brapa kali kena 'dera' dgn budak kecik tu.

Semalam kami gi SP, teman en abu gi ambik stok MTM. Sambil2 tu aku n ayra jalan2 kat Tesco. Baru nak start ekspedisi jelajah tesco SP, nampak benda alah nih. Kebetulan yg ada kat rumah dah pendek sebab dah banyak kali asah sebab asyik patah ja. Dan nih adalah set yang ketiga. Benda alah itu ada 24 colour pencils.

Yang 2 kotak sebelum nih cuma yg 12 colour dan yang pendek. Nih beli yg 24 dan yang panjang. Harap2 bleh tahan lama sket. Tapi apa yang best pasal colour nih adalah....

Harganya cuma RM4.00.... Ya! RM4.00.. Sebab tu aku tak pikir panjang, trus rembat seketoi. Dan dah try test kaler dia lebih kurang cantik mcm colour LUNA/Staedler. Oklah kan, untuk ayra yang baru nak 'lukis-lukis' atau lebih kepada 'conteng-conteng'?

Korang nak tau pasai apa murah sangat kaler 24 nih? Sebab kaler nih brand TESCO. Sebab itu la...

2 comments:

  1. ros, lyna pun ada dolphin tue, tp dah penyek sebab lyna gigit n plastik dah jadi bocor...huhuhu

    ReplyDelete
  2. @::Mamalyna::

    lyna nak tunjuk tahap kekuatan gigi dia tu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails