Thursday, November 19, 2009

DAH SELAMAT SAMPAI

Seperti yang semua sedia maklum, ayra dapat no.4 untuk Baby In Walker Contest yang dianjurkan oleh omeitomei...
Sebenarnya terus terang aku katakan yang aku risau hadiah yg ayra menang tu tak sampai ke tangan kami...
Macam ada satu giveaway yang aku penah menang dulu...
Sampai sekarang hadiah tu x sampai-sampai...
Dan aku rasa itu bukan kesilapan penganjur giveaway tersebut...
Sebab aku rasa itu adalah kesilapan yang dibuat oleh P*s Malaysia...

Alhamdulillah, hadiah yang ayra menang untuk Baby in Walker Contest dah selamat sampai ke tangan aku pagi tadi...
Nih gambar luar envelope...

Nih isi yang ada dlm envelope...

Dan hadiahnya adalah sehelai t-shirt kaler pink...

Comel n sweet sangat...
Tima kasih to omeitomei...
Susah payah poskan hadiah tu...
Dan kalau buat contest, jangan lupa jemput kami lagi...


5 comments:

  1. wah beznye dapat adiah

    ReplyDelete
  2. cantik baju ayra dpt...
    taniah yee

    ReplyDelete
  3. nana: rezeki ayra...

    iena: tima kasih ;)

    ReplyDelete
  4. cantik nyer baju Aya nih..saya pun suka belikan jenis tgn gitu kat Dalila..nampak sweet je.

    ReplyDelete
  5. style tgn cenggitu, x panas...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails