Wednesday, May 06, 2009

TAGGED-WEIGHT (SUKA-SUKA NAK BUAT)

1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?

Berat = 60kg (x sure la tapi antara 58-60kg la)

Tinggi = 173cm (tinggi kan...?)

2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?

82.5kg (nih masa timbang tgh screening nak masuk ward nak beranakkan ayra... berat gilo kan...? tapi x nampak gomuk pun...kaki bengkak sgt)

3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan lansing?

Semua aku bedal...

4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?

Berat masa lahir la paling rendah...btoi dak...? tapi x tau plak brapa berat, lupa....

5) anda pernah sertai program pelansingan?

Never...

6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?

Takdak diet2.... makan ja apa yang ada...

7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?

Ngandungkan ayra...

8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?

Takdak target sebab skrg nih pun orang kata aku kurus lagi padahal aku rasa jeans aku semua dah hampir ketat...

9) miliki gambar anda pada masa dulu? Sila upload.

Nih gambar 4 tahun lepas kat Zoo Melaka... nih gambar terlama yang ada dlm simpanan virtual dan laptop aku...

10) miliki gambar anda pada ketika berat badan anda tertinggi sekali? Sila upload.

Nih plak gambar masa prot 8 bulan ngandungkan ayra... X nampak gemuk kan...? Ambik gambar kat studio, wat kenangan ngandung anak sulong...

10) orang yang kena tag:

K.na, k.tety, muni, mimi, pija, hajar, mona, riyuzi, wan, cidah dan sesapa yang rajin nak buat....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails