Monday, May 04, 2009

BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com

Blog BabyIbu ada buat giveaway. So aku decide nak mencuba nasib. Before tu nak story sket mcm mana aku bleh masuk blog BabyIbu tu. Actually owner blog nih @ ibu Ammar nih adalah junior aku di sekolah SSAT. Aku kenai dia sebab dia mmg rapat dgn Diana, dah nama depa pun nak sama. Tapi x tau la dia kenai aku ka dak, tapi diana kenai aku. Intro nih bukan utk bodek ibu Ammar cuma just utk intro entri nih.

BabyIbu Giveaway: leanalittleshop.com


Aku suka window shopping n shopping thru internet especially cari baju or toys or anything utk anak dara aku. Frankly, aku x penah masuk web http://leanalittleshop.com nih. This is the first time aku tau pasal web nih walaupun dah beratus shopping blog yang aku terjah. Tapi seriously, aku sangat suka dan berkenan sangat dgn barang2 dalam kedai online nih. Thanx to BabyIbu yang membuatkan aku jatuh cinta kat web nih (puji kasi lebih sket *wink*). Aku tengok, semua toys and goodies di kedai leana little shop nih sesuai utk baby n kanak-kanak. Aku nak sangat ayra memiliki barang2 di kedai leana nih. Hope bleh dapat thru giveaway/contest nih. Moga2 ada rezeki ayra kali nih. Boleh jadi hadiah hari jadi ayra yang pertama which is on 4 mei 2009.

4 comments:

  1. Happy Birthday Ayra..semoga menjadi anak yang soleh dan bijak..!! Muah2..

    ReplyDelete
  2. happy besday ayra! pejam celik2 anak kite dah setahunkan kak ros!

    ReplyDelete
  3. tu la nanie... sat ja rasa masa b'lalu... maknanya kita pun dah makin tua...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails