Tuesday, July 12, 2005

SEMALAM TINGGAL KENANGAN.... HARI INI ADALAH KENYATAAN...ESOK MENJADI HARAPAN...

fuhhh....nasib baik arini x jadi mcm semalam....ok banyak aa dari semalam...takyah nak tunggu2 berjam-jam....arini aku ambik kesempatan mengabadikan gambar kampus tetap kolej kebanggaan aku....KUTKM, yang baru siap 2 blok fakulti iaitu fakulti kej. elektrik dan fekulti kej. elektronik & komputer....itupun pakai henset kamera, kamera real x bawak...sebab tu gambar blur skit...

Image hosted by Photobucket.com

nih blok fakulti aku, fakulti kejuruteraan elektrik....orange lagi, macam geng zahid AF3 plak...yang depan tu blok pejabat pentadbiran...

Image hosted by Photobucket.com

yang nih blok fakulti kej. elektronik & komputer...kaler diorg biru...yang depan tu bas kolej kitorg...

Image hosted by Photobucket.com

yang sebelah kiri nampak bumbung kelabu tu bangunan kafeteria...tengah2 antara FKE ngan FKEKK...yang biru sebelah kanan tu FKEKK....nih aku ambik dari tingkat 3 blok makmal FKE....

itu je la yang baru siap...yang lain, cerucuk pun x pacak lagi...apa pun, sempat gak aku merasa blajar kat kampus tetap KUTKM walaupun berbagai rintangan dan dugaan yang aku kena hadapi....

2 comments:

  1. siap tangkap gambar ek? aku tak tangkap lagi.

    ReplyDelete
  2. pinkRose12:48 AM

    biaser la ky, tengah semangat membara....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails