Tuesday, July 26, 2005

NETBOL + 1ST CONVO......

Kalau dicampur, tolak, darab dan bahagi dah hampir tiga ari aku x update blog nih... takde citer best laa...semlm ada citer tapi aku plak yang takde tenaga... lepas jer solat maghrib, trus flat. tertido sampai kol 10...sumer nih gara2 netball yang dah sekian lama aku tinggalkan...plus minus 7 thn aa. kalau nak diikutkan dah takde skil, maklumlah dah lamer sgt ditinggalkan...netball nih pun dah merajuk ngan aku agaknyer...disebabkan oleh member2 yang bersungguh2 dah hepi sgt nak main (apsal dari dulu kita x main aa? dah berkarat baru nak main)...ptg nih pun main lagi, sampai masing2 dah mcm berkubang dalam lecak..
Wutever, aku tabik spring ngan korang ber8 yang sanggup buat apa saja asalkan kita dpt wakil kls...actually, skrg aku takleh letih sgt...semenjak aku kena asth** nih...mlm tadi pun susah nak tido, s***k n***s dan batuk...takper, sumer ini utk member2 aku...kita cuba BEYOND OUR LIMIT, ok...geng, pantang mengalah sebelum berjuang (cewahhhh, kata2 semangat tu!!)...
Utk sumer warga 4 BEKP 2, dtglah bagi sokongan... POWER PUFF GIRLS!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails