Saturday, July 16, 2005

HEPI BESDAY TO ME!!!!

Image hosted by Photobucket.com


hepi besday to me.....hepi besday to me...hepi besday to me.....hepi besday to me....genaplah 24 tahun ulangtahun keputerian aku....bertambah lagi usiaku... semoga aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.... kek kat atas tu pilihan aku, ada sesapa nak sponsor???

bebudak rumah aku jahat....diorg simbah aku dengan air campuran apa ntah...resipi baru kot, ada telur, tepung, air, kicap, milo...macam2 ada... memang melampau...takper, takpe....tunggu laarrrr...... tunggu aku jadi incredible hulk!!!!

anyway thanz to kengkawan yang tak lupa besday aku....thanz a lot dear friend... animation kat bawah nih aku dedicate kan spesel untuk korang...

Image hosted by Photobucket.com

2 comments:

  1. K.Long, hepi 24th b'day...

    k.tety masa umo 24 thn aritu dah slamat jd bini abang pogy dah... :D, a day after my 24th b'day. so, k.long bila lagi??? waiting for kenduri kendara kat jitra lak nih... muahahahah

    ReplyDelete
  2. kakLong6:22 PM

    k.tety, thanz..kenduri? hehehehe...tu kena tanya mama..ikut turn, kat jitra ker?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails