Wednesday, May 18, 2011

PULUT MANGGA ATAU JEMPUT2 UBI KENTANG BERCHEESE?

Panjangnya tajuk entri. Tajuk panjang coz malas nak taip entri panjang. So, yang mana satu idaman kalbu? Pulut mangga atau kat peghelih kami panggey pulut pelam atau

cucoq ubi kentang yang ditabur dengan cheese dan dimakan dengan sos mayonis.

Ya, aku memang suka mereka2 makanan. Apa yang ada dalam stok, itu yang aku masak. Sekian.

6 comments:

  1. pulut mempelam la kak ros..akka dah angkut pertanian punya mempelam.RM12 hinggit sekilo.sekilo dpt 2 bijik ja..kena makan ngn kulit dan bijik..mahai..

    ReplyDelete
  2. percaya tak.. akak tak pernah merasa pulut mempelam ni. Di Klang tak de pulut makan dgn mempelam, bila duduk di Kedah ni selalu tengok tapi belum pernah cuba!

    ReplyDelete
  3. kreatifnye ros..
    pandai reka2 makanan

    ReplyDelete
  4. @mela

    ya pulut pelam... hehehehe... memang harumanis nih mahai... kalau akka nak, boleh booking dgn pak menakan abu dia juai RM9 sekilo... dia ada kebun sendiri...

    ReplyDelete
  5. @Che Mid

    kak midah, cubalah rasa....sedap especially kalau makan dgn pelam harumanis....memang hingga menjilat jari lah....

    ReplyDelete
  6. @Nana

    hehehe, ros memang suka buat eksperimen pasai makanan2 nih...selagi halal n tak mabuk, ros try la...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails