Tuesday, March 08, 2005

aku dah balik....sampai kol 6.45 pg td..yus gi ambik, sian dia kena bgn awal...apa2 pun, jasamu dikenang yus...lebih kurang 6 ari kat rumah, apa aku buat ekkkk?

RABU : sampai a.s kol 5.30 pg, trn kat plaza tol a.s utara sebab aku suruh papa, mama, nana, abg ngah tunggu situ...xyah p shahab lagi...diorg dari taiping, tgk tokyan masuk spital taiping...sampai rmh, merehatkan diri yg letih...seharian tu takde aktiviti menarik sebab mus'ab x mai...minggu tu mak dia cuti, so dia pun cuti la...aku buat la aktiviti harian; nonton tv, mkn, tido...

KHAMIS : arini masih mcm smlm, rutin harian sudah tentu...ptgnya mama ajak gi pkn jitra, gi kedai member dia....sempat aku pilih 2 helai kebaya nyonya yg nana panggil 'splendour' (sebab tv3 kan buat kebaya nyonya splendour)....aku pilih kaler pink ngan itam, mama sponsor...tima kasih mama, muuuahhhhssss....sayang mama....

JUMAAT : rutin harian lagi....

SABTU : arini dah plan nak kluaq...ada org nak bwk, kata nak ke sure heboh....last2 x jadi pegi SH sebab cuaca panas sgt, suhu sampai 40 darjah...dahtu, kitorg gi a.s jer...first, isi perut dulu..mkn nasi kandar kat smpg kuala...boleh tahan la...pastu gi CP, nak tgk wyg...mulanya nak tgk SEPET atau UNFORTUNATE EVENTS atau GK3 THE MOVIE tp 3-3 citer tu takde....yang adanya POTRET MISTIK....aritu baru 5hb, dlm tv kata PM nih start release 10hb....x kisah aaa, buat apa pening2 kepala nak pk....dah takde choice, tgk PM...ingatkan seram sgt rupanya satu hantu pun takde....cuma scene 'terkejut-terkejut' ada la...korang tgk aa sendiri...pastu tmn dia gi brothers, tgk aksesori keta...dalm kol 8, selamat sampai kat rmh...

AHAD : yeye....arini mus'ab mai....aku main puas2 ngan dia, time dia sepatutnya tido pun, aku x bagi tido...aku blk melaka, tido aa cukup2....jahatkan aku nih....

ISNIN : main ngan mus'ab lagi....ptgnya plan nak bwk nana ngan ibtisam (anak ngasuh mama lagi) ke tasik...tp tiba2 teringat nak p rmh iwan & azie (member poli aku)...diorg nih dah kawin...alhamdulillah, jumpa gak umah dia....senang jer nak cari sebenarnya, hehehehe.....dpt ler aku tgk gambar hari bersejarah diorg....azie makin bulat skrg...anyway, aku doakan korang kekal ke akhir hayat....iwan/azie, bila nak ada baby???.....


ini ler mus'ab umair bin abdul razak (anak ngasuh mama)...tuh dia tgh buat muka 'busyuk'...dah ler muka mcm pakai tepung gomak...hehehhe...mcm2 ler budak nih, tapi cerdik...baru sethn lebih, dah nak dapat adik next month...mana taknya, 5 beradik semua lelaki...mak dia dok harap2 yang coming soon nih pempuan ler...dapat gak jadi teman dia....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails