Monday, February 28, 2005

blk kg!!

hmmmm...hampir seminggu rasanya aku x post pasal diri aku dlm blog....malas nak mengarang ler...ini pun dapat SEMANGAT baru.....best! best! best!!...malam esok aku nak balik kampung... sebelum tuh kena melalui satu tempoh yang perit gak aaa...petang sok ada presentation PM...PRESENTATION LAST utk semester nih....cepat la nak abihkan presentation tu....last week dah cabut undi, group aku dapat no.2..ok aa kan...x awal, x blkg sgt dr 6 group yg ada...satu-satunya GROUP BUNGA di celah2 group kumbang....hehehehehe...
yesss....semangat nak balik kampung nih....malam esok balik, maybe next week ari selasa kot baru aku blk sini...so, selama tu la blog nih x akan di update...apa2 hal tinggalkan jer msg kat shoutbox tu, space utk comment aku x sempat buat lagi aaa.....jom, sapa nak ikut aku balik kg? bleh main ngan MUS'AB (anak ngasuh mama)...mesti dia makin cerdik la nih....bleh gaduh2 ngan NANA ( buah hati pengarang jantung aku yg sorg tu)....bleh makan MASAKAN MAMA(sedapnya ayam masak kicap berlada, kecur liur aku)...bleh round2 ngan keta WIRA PAPA dan semestinya nana yang akan jd co-pilot....lagi satu, bleh jumpa EHEMMMM ehemmmm.....semua kat sana, tunggu aku balik!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails