Monday, March 21, 2005

SEPETANG DI ZOO MELAKA....~

arini aku ngan wid gi jenjln kat Zoo Melaka...bknnya apa, nak ambik angin skit...dlm zoo tu kan teduh, pastu bleh exercise skit...tgk ler gambar kitorg kat bwh tu...


Image hosted by Photobucket.com

Selamat datang ke ZOO MELAKA..di sini la bermulanya perjalanan aku mengembara ke dlm Zoo Melaka....have a nice journey, ros...


Image hosted by Photobucket.com

aku ngan wid, partner aku jenjln kat zoo nih...tgk tu, mcm langit ngan bumi kan....heheheheh, sorry wid...tp kenyataan kan...whatever, aku tetap maintain ngan PINK aku...

Image hosted by Photobucket.com haaaa, jumpa pun....apa kabar kawan??? :-)

salah satu dari gambar yang paling aku suka... Image hosted by Photobucket.com

nak tgk lagi, klik kat fotopages aku...byk jugak gambar2 yg boleh buat poskad...hehehehe, jurugambar amatur tgkp, mcm tu aaa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails