Thursday, March 17, 2005

MERDEKA......~

YABEDABEDU......tepat kol 11.10 td, tamatlah final xm aku untuk sem nih...suppose abis kol 11 tp sebab start kol 9.10 so abis pun lewat sepuloh minit...so, camana dengan xm nih aaa??? meh aku describe satu persatu mengikut kebolehjawapan aku dlm menjawab paper2 nih....

NUMERICAL METHOD : paper feveret aku sem nih...maybe sebab lecturer best, miss khoo yang ngajar...dia nih tegas tp lemah lembut...subjek nih aku mmg menaruh harapan yang tinggi utk score tp aku tatau samada aku dpt apa yang aku nak atau tak...sebab soalan 4 tu, part last aku x brapa sure apa yang aku buat tu betul ke tak....harap2 tu betul lah...

TITAS II : errmmmm...camana nak komen pasal titas nih aaa...ok kot tp ntahlah...tapi takde la tekanan sangat jwb paper nih...

PROJECT MANAGEMENT : waaaaaa......sedihnya nak citer sebab aku berharap sgt kat paper nih....memang sesudah abis jawab soalan nih, aku rasa tekanan sgt.....aku x dpt buat soalan AON tu, memang berbelit....tatau apsal jadi mcm tu.....waaaaa...memang sedih, sedih sgt........

PROTECTION : paper terakhir utk sem nih....en. hendra, en. ckp soalan sem lepas dah x naik sem nih tp apsal byk yg sebijik2 mcm sem lepas.....dah ler teori untuk distance n differential protection tu aku x ingat lgsg...blur trus!!!!

POWER SYSTEM ANALYSIS : paper paling killer bagi aku dan maybe utk majoriti classmate aku...paper nih core subjek kitorg tapi apsal susah sgt nak catch up....aku x meletakkan apa2 harapan langsung utk paper....cuma janganla kena repeat paper nih sem depan...

fuhhhh....setelah seminggu berperang dengan final xm nih...arini bleh la menarik nafas lega tapi xleh bernafas dengan sepenuhnya lagi sebab esok kena submit assignment last, mini project PROTECTION....bila dah submit assignment tu, baru bleh relax kejap....pastu kena pk pasal PSM plak...sem break nih, PSM kena proceed gak...MASA ITU EMAS....

anyway, thanx a lot utk semua lecturer aku sem nih....dr alita, miss khoo, en.hendra, cik zawiyah, en.syaiful, pn. aida....jasa korg, tetap aku kenang sampai akhir hayat....

p/s : dah abih xm, takut plak nak tunggu RESULT....

2 comments:

  1. adeh...siap luah perasaan lagi tu..hem..ape pun kite dh merdeka utk 2nd last for this degree...ader satu jerk lagi..pastu merdeka terus...
    tapi mmg btul laa..sub sem nie..pergh..hanging aku..back up sub pun satu dua jer..yang lain..tak tahu laa cane..dah laa thp kemalasan semakin memuncak time ujung² pengajian nie..hemm..lantak arr..janji dah tak yah nak pikir lagi dah..pikir balik pun kalo kene amik balik paper sem yg baru lps nie..ekekek...mintak jauh....ape pun gud luck utk korang sume time bukak last sem nanti..berubah laa wei..dah tua da..ekekeke

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:56 PM

    thanx aa che'mat sebab bagi kata2 semangat utk member2....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails