Monday, January 13, 2014

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH SHAKLEE?

Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Shaklee melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang sangat luar biasa. 

Kenapa anda perlu memilih Shaklee?
Kerana TIGA perkara:
a) Ia adalah sentiasa SELAMAT
b) Ia adalah sentiasa berkesan
c) Ia sentiasa mesra alam

Kenapa SHAKLEE adalah SELAMAT?
Secara teknikal, produk Shaklee tiada parabens, Triclosan, phthalates, sodium lauryl sulfat (SLS), natrium sulfat eter lauryl (SLES), 1,4-dioxane atau propilena glikol. Tiada bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tiada lemak trans dan tiada pemanis tiruan atau perisa. Shaklee tidak mengguna lemak haiwan sebagai bahan ujian. malah pembungkusan produk Shaklee adalah selamat dan bebas daripada biophenol toksin - phthalates dan dakwat toksik. Itulah sebabnya Shaklee benar-benar pasti bahawa "Setiap produk Shaklee dijamin 100% selamat untuk digunakan"

Kenapa SHAKLEE sentiasa BERKESAN
Shaklee melaburkan 300 juta USD dalam ujian klinikal semata-mata untuk membuktikan keberkesanan setiap produk yang dikeluarkan. 90 daripada lebih 100 kertas kerja saintifik juga mebuktikan keberkesanan produk Shaklee. Kajian 2007 Landmark dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah UC Berkeley Kesihatan Awam menunjukkan bahawa orang-orang yang megambil Shaklee sebagai makanan tambahan, mempunyai kesihatan ketara yang lebih dari mereka yang mengambil jenama lain. Dan bukti yang nyata, berjuta-juta orang yang telah hidup sihat, menjalani kehidupan yang lebih baik kerana Shaklee.

Kenapa SHAKLEE sentiasa MESRA ALAM?
Prinsip hidup pengasas Shaklee ialah Hidup Harmoni dengan Alam Semulajadi. Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang menjadi iklim Neutral, diperakui sepenuhnya mengimbangi pelepasan karbon yang menghasilkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar. Ibu pejabat Shaklee juga memenangi anugerah bagi reka bentuk alam sekitar. 

Shaklee menjamin keselamatan tanpa syarat; 


Bertindak sekarang dengan memilih suplemen yang betul. Saya sedia membantu.
*Set hamil
*Set menyusu
*Set berpantang
*Set kesihatan optimum
*Set slimming
*Set kulit cantik
*Set kanak-kanak sihat
*Set kesihatan sendi
dan lain-lain lagi

Apa yang anda perlu ragu lagi? SHAKLEE adalah pilihan terbaik.
Setiap masalah kesihatan pasti ada penyelesaiannya.
Hubungi saya untuk konsultasi percuma.
Saya akan berikan harga kasih-sayang.
Guaranteed!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails