Sunday, September 26, 2010

AYRA DAH PANDAI BUAT 'PEACE'

Cuba tengok gambaq2 kat bwh nih. Fokuskan pada jari model dalam gambaq tu ya. Yeay! ayra dah pandai buat 'peace'. Hampir sebulan lebih dah rasanya ayra dah dapat buat 'peace'. Selain buat '1', 'TV3', 'high 5'. Simbol 'peace' nih aku rasa susah sket budak2 nak buat. Dah lama dok ajar ayra tapi one day, dia panggil aku...

Ayra: "ibu.."

Aku: "ya...?"

Ayra: "peace..." (sambil buat simbol peace dgn jari telunjuk dan jari hantu)

"Aku: "Yeay! pandai!" (sambil tepuk tangan)

Rambut disanggul, jari tetap buat peace sambil senyum sengih sampai telinga.

pssst: ayra dah pandai baca doa makan n nyanyi lagu nenek si bongkok tiga (kalau mood dia ok, aku cuba ambik video). i'm very proud of u dear...

2 comments:

  1. tomeyy,Umar lak buat peace,tp gune blkg tangan,hmm

    ReplyDelete
  2. @mama_umar_maryam

    mcm2 gaya sementara diorg nih btol2 terer buat peace...sama la mcm ayra dulu...org suh buat peace tp dia buka 4 jari (mcm tunjuk '4')

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails