Thursday, July 01, 2010

PUDING TRIFFLES & ROJAK PELAM+EPAL IJAU

Puding triffles nih buat ptg semalam. Dah abis sebekas, masih ada sebekas lagi. Kali nih pakai swiss roll coffee. Sedap jugak tapi swiss roll nih agak manis especialy icing dia. Jelly raspberry tu jadi nipis sebab sekotak bahagi dua bekas then yg nih ada yang jatuh ke bawah sebab kastard tu tak tutup abis. Aku budget lapisan kastard tu dah rata tapi rupanya masih ada lubang. Mcm mana pun, still terangkat.

Pelam dan epal ijau dah lama jadi penghuni esbok aku. Kebetulan ada stok kuah rojak yang dibeli kat rumah makcik aku di SP. Apa lagi, kita satukan depa dalam mangkuk dan ngappp. Terleleh....


6 comments:

  1. alahai... rajinnya memasak... nampak sedap la...

    ReplyDelete
  2. @10

    masak utk isi tekak sendiri n family ja...

    ReplyDelete
  3. sedapnya rojak apel dah lama xmakan

    ReplyDelete
  4. oh oh mcmana nak buat...nak pencecah mak bee ja T_T

    ReplyDelete
  5. @Cheedah

    2 minggu lepas aku pi pekan rabu...alah, aku nih pun pakai kuah rojak makcik rosni ja (nama makcik aku yg buat kuah rojak tu)...hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails