Friday, July 16, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME


Ya, hari nih adalah hari lahirku...

Yang keberapa? Kira la kalau nak tau brapa tahun umur aku...Dapat jawapan? Kalau masih ragu2, tengokla tahun kelahiran aku then cuba calculate...

Btol, hari nih adalah hari lahirku yang ke-29...


Dah lama tak meniup lilin atas kek besday. Larat lagi ke nak tiup 29 btg lilin mcm kat bawah nih? Hehehe, larat lagi kot...


Aku bersyukur dengan segala kurniaan Ilahi sepanjang aku hidup di muka bumi nih...
Semoga aku akan sentiasa dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur...
Semoga aku akan sentiasa berbahagia di samping keluarga yang aku cintai...
Semoga Allah sentiasa berada bersama-sama ku...
Amin...

4 comments:

  1. happy birthday ros...
    moga sentiasa dimurahkan rezki, dikurniakan kesihatan yg baik dan berjaya dalam apa jua bidang yg ros ceburi!

    ReplyDelete
  2. @Izan Ishak

    tima kasih izan...mudah2an mcm tu la hendakNya...

    ReplyDelete
  3. HAPPY BESDAY KAK ROS....smoga pjg umur n murah rezeki...berbahagia bersama en abu n ayra yg cute...diberkati Allah selalu...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails