Monday, October 05, 2009

SEJUK PROT IBU

Ayra selalu tgk abah n ibu sembahyang...
Budak2, memang cepat meniru...
Tengoklah gaya cik kecik nih atas sejadah...

En abu kena pegang kaki blkg sebab dia asyik nak luruskan kaki tapi gayanya nak sujud...


Alhamdulillah, sejuk prot ibu ngandungkan ayra...
Nanti dah besar, jangan tinggal solat yer sayang...

11 comments:

  1. alhamdulillah...moga jadi anak yg solehah ye ayra!

    ReplyDelete
  2. ye, jangan tinggal solat ye ayra sayang...

    ReplyDelete
  3. insyaallah..mg jd anak yg soleh. Amjad pun dh pandai,bunyi azan je dia pun ikut sama azan ^^

    ReplyDelete
  4. nami: alhamdulillah

    izan: mudah2an begitulah hendaknya...

    k.long: ayra sayang, dengar tu pesan maklong shaakira...

    Ayu: ayra kalau dgr azan, dia letak jari telunjuk kat mulut dia (tanda , syyyy...waktu azan jgn bising)

    ReplyDelete
  5. ameen ya rabbal alaminnnn ~

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..
    mmg senang hati tgk anak i yg baik2 ajer ;-)

    ReplyDelete
  7. wan: amin...

    perfect love: teramat senang hati...

    ReplyDelete
  8. hehe..sama je mcm damia klw nampak org semayang mula dia nk wat rukuk pastu mulut kumat kamit baca apa ntah

    ReplyDelete
  9. nana: tu satu permulaan yg baik utk anak2 sebaya diorg...harap akan diteruskan sampai akhir hayat...

    kak su: :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails