Friday, October 30, 2009

JUNDECO STICKERS CONTEST

Mombloggersplanet dan Jundeco Stickers buat satu contest...
Jundeco Sticker Contest!



Hadiahnya adalah:

1x First PrizeRM100 worth of stickers

1x Second PrizeRM80 worth of stickers

1x Third PrizeRM60 worth of stickers

Contest nih akan berlangsng sehingga 31 oktober 2009...

Aku rasa contest nih amat bersesuaian dgn jiwa aku yang amat sukan seni hiasan rumah...
Dan rumah sewa aku skrg nih pun dindingnya pun mcm kosong ja...
So, teringin jugak nak deco dinding putih kat rumah tu dgn stiker yang lawa2 mcm yang ada kat Jundeco Sticker tu...
Harapnya dgn terjoinnya contest nih, ada rezeki ler aku menang n bleh ler beli stiker yang menjadi pujaan hatiku...

Nak tengok tak mana satu menjadi idaman kalbu?

Sekuntum ros merah...
Mestilah ros kan, dah nama pun ros...
Tapi sebenarnya dah lama aku nak beli painting atau gambar kelopak ros merah yang besar mcm nih...
Errmmmm, plannya nak letak kat dalam master bedroom...
Bagi nampak suasana romantik sket... *wink*
Biar panas membara...


2 comments:

  1. gudluck...semoga berjaya letak gambar bunga ros tu kat masterbedroom..mesti cantik

    ReplyDelete
  2. tq k.suzi... mmg dah lama kenan gmbr bunga ros tu... merah menyala...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails