Tuesday, October 06, 2009

1ST TIME AYRA MAIN BUNGA API

Jom tengok gelagat cik kecik yang pertama kali tengok dan main bunga api...
Diam ja dok atas riba, ikut ja apa org buat kat dia...
Agak pelik jugak tengok muka dia masa memula tengok bunga api tu menyala...
Lokasi kejadian di rumah mama tok ayra pada hari raya ke-14...
Tok ayah yg belikan bunga api...


Nak tau tak sapa yang dok melayan cik kecik tu main bunga api....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Dan mereka adalah mama tok dan che su ayra....

5 comments:

  1. hehe..suka ayra main munge api ek damia tu siap nk pegang api tu lagi dia ingat apa la agaknye kan bchaya2 tu

    ReplyDelete
  2. Kui...kui.....

    Orghang2 lama rupernya yg melayan...hehehehh

    Seronok melayan CUCU tuh hehehehe

    ReplyDelete
  3. nana: ayra suka tapi muka dia nampak blur dari awal sampai abis main...

    dj epoi: cucu sulung katakan....

    ReplyDelete
  4. hehe makyah sure excited melayan cucu sulung tu..nnt anak bangngah dah besaq sure lagi meriah,dua-dua nak letak atas riba

    ReplyDelete
  5. nami: gelagat biasa cucu nenek...mcm tu la kan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails