Thursday, March 26, 2009

TAGGED LAGI

Aku baca blog k.tety lagi dan terasa rajin nak wat tagged nih...

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Cerita-ceriti Ibu Ayra...Aku akan cerita apa saja terutamanya pasal anak dara aku... AYRA

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
rosrusli.blogspot.com... combination nama aku n papa aku...senang dan mudah nak ingat...byk tmpt username aku pun rosrusli...

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Apa saja yang terlintas di kepala hotak aku...

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Hapuskan? mungkin tidak.... tapi satu ketika dulu pernah stop menulis blog nih, aktif kat fotopages jer tapi now dah balik ke blogspot... sebabnya blogspot skrg makin mudah...

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Kak Tety, sepupu aku yakni anak kepada Chik (mak sedara aku merangkap kakak kepada mama aku)... sememangnya cuns, very trendy and always up to date w'pun sebenarnya sorang mummy wif 2 lil heroes...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails