Tuesday, March 24, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU NATERAH & AZLI

Selamat Pengantin Baru buat Naterah & Azli...
Majlis Resepsi depa buat kat Dewan Utama, Jitra pada 21 Mac 2009...
Naterah nih skulmate aku since sek ren sampai sek men...
Masa sek ren dulu, slalu gak gi lepak kat rumah dia kalau ada ko-ko waktu ptg coz rumah dia dkt dgn skolah...
Semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat...

Sama cantik sama padan...
Pengantin pilih busana berwarna hitam...

Pelamin dan meja makan beradap...

Kat majlis nih jumpa anis (kiri) & ikin (tgh)...both are ex-skulmate aku jugak...
Anis skrg PTD kat MOHE & dah jadi milik org...
Ikin plak lecturer kat UUM dan dah tunang...
Kalau korang perasan, anis tu yg dlm segmen kantoi dlm rncgn Macam2 Aznil...

**Time majlis mcm nih la bleh jumpa member2 lama, maklumlah masing2 bz dgn komitmen masing2...

4 comments:

  1. Anonymous3:22 PM

    cunla pengantin pompuan..akka

    ReplyDelete
  2. tinisuria9:03 PM

    selamat pengantin baru naterah....
    lama betul tak jumpa sampai tak cam dh....tak tau la naterah ingat ke tak lg...rumah naterah ni dkt je ngan umah tni kt taman desa damai...

    ros...
    ada tak apa2 yg bo contact natersh ni???fon ke??blog dia ke???friendster ke???

    ReplyDelete
  3. tinisuria9:06 PM

    ooopps lupa plak..
    naterah ni pun x-classmate ms sek ren dlu...rumah kami yg dok dekat2 tu ms dlu la...hehehe.....

    ReplyDelete
  4. akka: nampak sgt seri pengantin tu...

    tinisuria: no fon ada, ym ada, frenster pun ada... nanti ros bg..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails