Friday, January 21, 2005

selamat hari raya aidiladha....~

first of all, aku nak wish korg semua SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...semoga hari ni membawa seribu keinsafan buat kita semua...aku dah nak tidoq ni, penat memasak...sok pagi nak bgn awal plak, nak sambung masak lagi...ada open house skit, ajak member2 yg senasib ngan aku (x balik kampung) beraya sesama...arini bz ngan preparation untuk raya, pagi gi market, mlm msk...cuma tghari td, aku cover tidoq...baik punya cover dari 12.30 tghari sampai kol 4ptg...masa paling maksimum untuk semayang zohor...tapi, memang letih+ngantuk gila...mana taknya, brapa ari berturut2 tidoq lambat..arini pun lambat lagi...takpa, raya punya pasal....satgi, semayang sunat aidiladha kat masjid al-'ali kat depan tu ja...esok aku ceta pasal hari raya plak kay...ok ke tak....sedih ke tak.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails