Tuesday, January 18, 2005

ari letih sedunia.....

haiii...penatnya jalan kaki dari kolej balik rumah...sampai ja kat bus stop kolej td, bas yg lalu kat area rumah sewa aku baru ja lepas...so aku ngan wid (coursemate merangkap housemate dan roomate) pun tunggu kat atas bangku batu sambil minum cendol+mkn rojak buah...niat di hati nak tunggu bas lain....pastu dlm stgh jam tunggu, ada la sebijik bas nak jln...tgk2 dia nak ke pangsapuri (hostel untuk siswi) pastu apa lagi, aku ajak aa wid p rumah ner(wan hasma) pinjam motor balik rumah...on the way ke rumah ner, aku terpikiaq nak ajak wid jln kaki...wid ikut ja tapi sepjg jln tu pot pet gak aa, letih...10 minit perjalanan, baru sampai umah...ni baru rileks sat...

kelas arini start kol 11, numerical method(miss khoo)...aku minat gak subjek ni...abih kol 1, aku ngan wid p mkn kat e-cup, anis ngan mon(hasnah) tapau mkn kat DSG hostel rumah kedai...pas kenyang perut, p semayang zohor...kol 2 masuk kelas Project Management(en.saiful rizal)...arini group aku (all da'members are girls) kena puji...hehehehe terangkat skit, siap en.saiful suh budak lain bagi big clap....ala2 the apprentice musim 1 plak, awai2 pempuan menang tapi mintak2 la kejayaan dan pujian ni akan berterusan sampai penamat (submit final report projek PM). ...dekat2 nak kol 4, dpt markah test PM...alhamdulillah, membanggakan...terus usaha anda rosfariedzah....abihtu, ada janji ngan pn aida nak tunjuk progress PSM aku...dan jumpa sat ja sebab pn aida ada kelas...sok kol 12 kena jumpa dia kat lab simulation, nak blaja pakai PSCAD....wish me all the best....next week 26hb, kena presentation depan 3 org panel....tatau la sapa yang akan panelize aku....doakan aku, takut kena soalan maut....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails