Friday, January 21, 2005

hmmm.....

semlm mama call, tanya habaq anak dia di mlm raya...mama habaq dia masak nasi dagang dgn nasi ujan panas...2-2 feveret aku....mama, long nak skit....p/s : nanti balik jitra, nak suh mama masak aa nasi dagang ngan ikan tongkol kuah kuning, pastu nasi ujan panas ngan daging masak hantu...bestnya...

arini plak pepagi lagi aku dpt msg dr papa, "SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA"...semlm mcm kuat je, x ler sedih sgt tp bila dah baca msg tu td rasa sebak sgt...x tau la pasaipa...raya kali ni best la jugak coz aku x penah raya mcm ni...selalu kat rumah, mama masak org mai rumah kat jitra tp kali ni lain skit....extraordinary gitu...kali ni aku masak, member2 dtg rumah...ala2 aku n member serumah 23, jln TU 23 buat open house la..tp x grand sgt, biasa ja...menu kami = nasi tomato+ayam msk merah+nasi impit+kuah kacang+rendang daging+puding buah...boleh tahan gak masakan anak dara ni, mendapat pujian gak la....bolehla masak lagi lain kali....best gak masak nie...member2 yg dtg brapa org ja, x ramai...saja kami nak rasa beraya mcm kat kampung gak w'pun raya jauh di perantauan...

ptg tadi kami p beraya rumah en.shamsuri (x-lecturer komunikasi teknokrat)...dia asai kedah gak, SP...wife dia, sx-student papa masa kat SMJ dulu...asai wife dia, changlun...p situ konvoi 4 biji motor tp bila balik 5 motor, 1 keta...semua coursemate aku...balik2 ja kemas rmh, cuci pggn yg tinggal bekas open house td...skrg ni nak rileks sat...merehatkan tulang2 dan otot2 aku.....iyaaarrrgggghhhh.....sedapnya mengeliat :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails