Monday, April 09, 2007

Bahagia Milikku....

Arini genap sebulan aku menjadi suri dlm hidup Mohd Abu Zar Ghazali dan sesungguhnya aku amat bahagia berada di sisinya. Mudah-mudahan apa yang menjadi milikku sekarang akan kekal hingga ke akhir hayat.

Sebelum kawen, kami biasa celebrate anniversary every month. On 12 am, 8th every month, sure dpt sms dari abu wish anniversary. Tapi mula dari bulan nih, kami akan celebrate anniversary on 9th. 12 tgh mlm semalam, aku x dapat lagi sms (ye la, dah dok serumah). Aku ingat abu dah lupa date 9hb tu tapi sangkaan aku meleset. Anniversary bulan nih xkan aku lupakan. Ciuman tanda kasih dan sayang dihadiahkan utk aku. Sesungguhnya aku amat bahagia. Terima kasih abang. Apa yang kita impikan selama nih, telah menjadi milik kita. Semoga ianya kekal ke hujung nyawa...

Terngiang-ngiang bait-bait lagu Dato' CT di telinga...
Pastikan kau dengan aku
Jangan ada cinta lain
Tak pernah aku terlintas
Niatku untuk berpaling

** genap sebulan, tapi esok aku akan ditinggalkan selama 16 hari. Abu kena attend kursus induksi :-( kat jitra plak tu tapi masalahnya x bleh balik... tidoq peluk bantal la jawabnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails