Friday, July 07, 2006

TAKDE IDEA.....

Please.....help me!!! tolong aku!!! aku takde idea nak updet blog....kiyai, dah kureng skil aaa...sebab tu aku jadi chipsmore....baca blog org, cam best ja tapi bila time nak tulis blog sendiri, blank abis...x tau nak start dari mana dan x tau nak tulis apa...last2, sebab xnak menghampakan kawan-kawan tersayang, aku pun ambik keputusan untuk merapu camnih...anis kata, tulis la apa2 ja yang jadi kat aku dalam aritu...dia nak jugak aku tulis kat blog nih, rindu katanya nak baca blog kawan-kawan...at least dpt tau perkembangan dari jauh...tulis ja, kena marah dgn bos ka, task apa yang kena buat @ assignment apa yang bos bagi.... adeiiii, aku x reti nak susun ayat aa...bukannya susun ayat jiwang-jiwang tapi ntah....tolong aku....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails