Friday, July 14, 2006

THE CHIPSMORE....

Camana nak start aaa?? Asyik blank and blur jer kalau nak updet blog. Takkan nak start dengan "tersebutlah kisah, satu cerita...." atau "Once upon a time...." atau yang sewaktu dengannya...? Tak kisahla camana starting dia pun...kan?

Mesti korang tertanya-tanya apesal la tajuk tu camtu kan... sebabnya, member kat ex_smkj_98 yahoo group (mona, idah, nurul) panggil aku chipsmore sebab tiap kali join conference dgn diorg, aku sat ada, sat takdak... Biasala, kat ofis, bila ada keja, diam aa.... Bila takdak keja, bleh aa chatting....sebab tu la, dpt 'The Chipsmore" tu... Gitu la kisahnya...

Dalam minggu bos suh aku buat paper work pasal sreet lighting kat Malaysia, dia present kat board. Kepala aku penuh dgn macam-macam brand lampu jalan. Ada yang 70W, 150W, 250W, 400W dan lain2 lagi... Kena pakai power point. Minggu nih bos-bos sumer gi outing kat Pulau Lagenda. Nanti bila diorg balik sure busy gilest sebab nak siapkan budget review utk 2nd quarter for this year.. Yang street lighting tu plak aku kena siapkan before 25th nih... Adussss, buleh siap kot..

Kita tukar topik ler plak... 2,3 ari lepas aku dpt surat konvo...Tertunggu-tunggu mana la surat konvo nih, akhirnya sampai jugak...Macam-macam isi kandungan surat tu... Yang penting kalau konvo nih, kena siap duit aaa... Sewa jubah, gambar, mcm2 lagi.. Dah ler tempat aku bakal konvo nih jauh di sebelah selatan tanahair, aku plak nun di sebelah utara... Kena siap duit utk travel lagi...Apa2 yang dalam surat tu, aku x reply pun lagik..Sapa nak join gi dinner mlm before konvo tu? Angkat tangan!!! Aku taktau aa nak gi ke tak... Kalau gi kang, tgk2 takde sorang pun member, mesti x best... Kalau kita pakat p ramai2, kecohkan dinner tu ok aa... Should anyone have any queries, please do not hesitate to contact me via phone , sms or e-mail...
Stop sini dulu ekkk, nanti aku sambung lagik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails